.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آیا احمدی نژاد شهردار رشت می شود؟ /یک منتخب شورا: چه کسی بهتر از ایشان
شمال نیوز: پس از انتشار اخباری ضد و نقیض درباره ارائه پیشنهاداتی به احمدی نژاد برای تصدی شهرداری مشهد و تکذیب آن توسط اعضای شورای اسلامی شهر مشهد، اینبار نوبت رشت رسید تا با انتشار زمزمه هایی از شهردار شدن وی در این کلانشهر، در کانون توجه قرار گیرد.

اگرچه این موضوع با تکذیب برخی از اعضای شورای اسلامی شهر رشت قرار گرفت ولی برخی دیگر از آنها بی میل نبودند که http://www.shomalnews.com/photo/137766609954863757.jpgچنین اتفاقی بیفتد تا با استفاده از نفوذ و قدرت رییس جمهور سابق سر و سامانی به وضعیت نا به سامان شهر رشت دهند.

محمد حسین واثق کارگرنیا یکی از منتخبان مردم رشت در شورای چهارم در گفتگو با معین ضمن تکذیب حضور محمود احمدی نژاد در شهرداری رشت اظهار داشت: طبق آخرین جلسه ایی که بین منتخبان شورا برگزار شد تصمیم گرفتیم بر اساس قانونی که برای انتخاب شهردار وجود دارد اطلاعیه ای صادر کنیم و از افراد توانمند و تحصیلکرده و واجد شرایط دعوت کنیم در صورت تمایل برای تصدی این سمت ثبت نام کنند تا شورا نیز بعد از بررسی سوابق انها در یک رای گیری اقدام به انتخاب شهردار کند.

وی افزود: جناب دکتر احمدی نژاد هم می توانند یکی از گزینه ها باشند، بهرحال چه کسی از ایشان بهتر، هم سابقه شهرداری دارند و هم هشت سال رییس جمهور یک کشور بودند، ما هم که بدنبال بهترین گزینه هستیم و در صورت ارسال رزومه ایی از سوی ایشان بی تردید و با افتخار ایشان را انتخاب می کنیم.

از داخل شهرداری هم این موضوع به طنز تشبیه شد، علیرضا حسنی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت با ذکر مثالی گفت: بحبوحه انتخاب شهردار مثل فصل نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال است، هر کسی می خواهد بمب بترکاند، احتمالا برخی از اعضای شورا هم خواستند با مطرح کردن اسامی بزرگ برای تصدی شهرداری اینگونه مطرح شوند.

با همه این احوال، حسنی اظهار داشت: چه ایرادی دارد که احمدی نژاد شهردار رشت شود، قطعا می تواند راه گشای درب های بسته زیادی در این کلانشهر گردد.

به سراغ مجمع نمایندگان استان گیلان نیز رفتیم تا ببینیم، آیا این خبر از آنجا درز کرده است یا نه؟ رهبری املشی ضمن تکذیب این موضوع  گفت: در مجمع خبری نبود، ما هم مثل شما در این سایتها خواندیم، باید از اعضای شورا پرسید داستان چیست، شاید آنها گمانه زنی های کرده باشند.

اما ناصر عاشوری دیگر نماینده استان گیلان در مجلس شورای اسلامی پخش چنین شایعاتی را اخلاقی ندانست و گفت: دیواری کوتاه تر از احمدی نژاد ندیدند، این بد اخلاقی است، کسانیکه مسئولیت ریاست جمهوری را در این مملکت داشته اند نباید اینچنین با بی مهری با آنها برخورد شود، البته منظورم فقط شخص احمدی نژاد نیست در خصوص هاشمی و سایر روسای جمهور نیز باید رعایت می شد دو فردای دیگر در خصوص دکتر روحانی هم باید رعایت شود، این جایگاه قداست دارد، باید حرمت ها را حفظ کرد.

وی افزود: شان این جایگاه را نه تنها خود صاحب جایگاه باید حفظ کند بلکه از طرف مردم هم نباید ترور شخصیت صورت بگیرد، مردم  تا زمانی که احمدی نژاد رییس جمهور بود اینقدرغلو می کردند که حتی وی را فرزند امام زمان نامیدند اما درست فردای کنار گذاشته شدن از این جایگاه انگار نه تنها از اسب افتاده بلکه انگار از اصل هم افتاده است.

عاشوری تاکید کرد: درست است که احمدی نژاد ضعف هایی داشته ولی نقاط قوتی هم داشت خارج از این مباحث منتخب مردم که بود باید حفظ حرمت افراد و شخصیتها را در سرلوح کار خود قرار دهیم.

وی در پایان تاکید کرد: از آنجا که پیش از رشت برای شهرداری مشهد نیز شایعاتی اینچنینی منتشر شده بود ممکن است ای حرکات سازماندهی شده باشد.

اما در این خصوص پایگاه خبری تحلیلی خزرآنلاین نیز روز یک شنبه با اشاره به سخنانی از احمدی نژاد در سفر آخر وی به رشت آورده بود: من مردم گیلان را مردمی مومن، انقلابی، شجاع، صمیمی و دوست‌داشتنی می دانم و به تک تک شما از صمیم قلب عشق می‌ورزم."

شاید آن روزها کمتر کسی فکر می کرد که احمدی نژاد روزی برای شهرداری رشت مطرح شود اما شنیده ها حاکی از اینست که افرادی به بهانه اینکه بهره گیری از شخصیت های ملی برای جذب اعتبارات لازم و متناسب با پایتخت گیلان موثر است، سعی در مطرح کردن احمدی نژاد به عنوان شهردار رشت دارند.

محمود باقری از منتخبین شورای اسلامی شهر رشت در پاسخ به خبرنگار خزرآنلاین به طنز در این باره گفت: این خبر صحت نداشته و اگر هم مطرح شود به خاطر خوش قیافه نبودن احمدی نژاد با آن مخالفم.

همچنین مجید رجبی ویسرودی یکی دیگر از منتخبین شورای شهر رشت ضمن تکذیب این مطلب گفت: تا آن جایی که من می دانم احمدی نژاد برای شهرداری مشهد مطرح بود نه رشت.

امیر حسین علوی دیگر منتخب شورای چهارم رشت اما در پاسخ به خبرنگار ما درباره اینکه "اگر آقای احمدی نژاد خودش تمایل به شهرداری رشت داشته باشد، موضع شورای شهر جدید چه خواهد بود؟" توپ را به زمین سایر اعضای شورا انداخته و گفت: من اصلا تا به حال به این موضوع فکر نکرده ام و تصمیم با تمام اعضای شورای شهر است.

اما تلفن فاطمه شیرزاد دیگر منتخب شورای رشت به موبایل همسرش دایورت شده بود که در پاسخ به تماس خبرنگار ما اظهار داشت" اگر سئوالی هست در خدمتتان هستیم" ولی با شنیدن شایعات حضور احمدی نژاد در شهرداری رشت تاکید کرد تحمل کنیم تا همسرشان بعدا پاسخ بگویند!!!

آن چه مسلم است اینست که رئیس جمهور سابق تجربیات زیادی در این سال ها در جایگاه شهردار و رئیس جمهور کسب کرده و بارها نوکری مردم را از افتخارات خود دانسته است.

 اما اینکه واقعا انتخاب اعضای شورای شهر رشت برای شهردار آینده، احمدی نژاد است، پرسشی است که گذر زمان پاسخ آن را مشخص می کند./ معین


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 6 شهريور 1392
آدم حیران می ماند در عصر ارتباطات و دنیای شیشه ای ، جامعه و کشور ما به کجا میرود که عده ای همانند مردم کوفه زمانی با مدح و ستایش و زمانی با بایکوت خبری با احساسات شهروندان بازی می کنند . بهتر است افراط و تفریط را کنار بگذاریم
نا شناس 6 شهريور 1392
اگرخون دل بود ما خورده ايم ، اگرداغ شرط است ما برده ايم !!!!!!!!!!!
اصغری 6 شهريور 1392
اگر بشود خوب است این یعنی شایسته سالاری.
يك بسيجي عضو شورا 5 شهريور 1392
اگر امكان داره ايشان بياد دهيار تنيان منطقه سردار نامي گيلان ميرزا كوچك جنگلي شود من به عنوان عضوي از اعضاي شورا به ايشان كمك ميكنم چه اشكالي دارد خبرنگاري بعد از پايان رياست جمهوري از مقام معظم رهبري سوال فرمودند شما براي ادامه خدمت چكار ميكنيد ايشان با كمال تواضع فرمود ند اگر حضرت امام خميني ره بفرمايند بروم در ژندارمري سيستان وبلوچستان نگهباني دهم حتما به آنجا خواهم رفت اين است بصيرت وولايت پذيري / ياعلي مددبسيجي عضو شوراي تنيان بزرگ
نا شناس 7 شهريور 1392
ادیسون این چه ربطی داره به این که ایشون بیاد شهردار رشت بشه آخه فرمان آقا رو با توهمات خودتون چرا قاطی می کنین. آخه چرا باید احمدی نژاد شهردار رشت بشه خودتون بگید رئیس جمهور سابق جدای از ضعف هاش رو چرا باید اینقدر کوچیک کنیم.
علیرضا 6 شهريور 1392
با سلام و احترام به سایت وزین شمال نیوز .این خبر اولین بار در سایت خزر آنلاین درج شده است و روزنامه معین از خزر آنلاین برداشته است
نا شناس 6 شهريور 1392
من به عنوان یک شهروند تنکابنی به وجود رشت به عنوان تنها کلانشهر مصوب دولت در شمال ایران افتخار می کنم.

بسیاری از کارهای خدماتی و درمانی مردم تنکابن و رامسر در گیلان و به خصوص رشت انجام می شود
مهری 8 شهريور 1392
سلام و خواهش می کنم با شهردار فعلی شیراز رایزنی کنید .
نا شناس 8 شهريور 1392
آقاي احمدي نژاد فعلا بايد جواب پول هاي گم شده و خورده شده (ميلياردي) را بدهند . شهردار شدن پيشكش.........

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.134 seconds.